World Hydepark

O wszystkim i o niczym… Wolna Amerykanka

Uczta dla graczy…

Posted by mrcollector w dniu 8 stycznia, 2007

Od dawna zastanawiało mnie ile to gier przez te wszystkie lata wyszło gier komputerowych, video, konsolowych itp. który były ogłoszone, wyszły i co tam jeszcze chcecie. Dane na 8 stycznia 2007r. Aby dowiedzieć się w okolicach liczbowych użyłem wyszukiwarki na Gamespocie. Być może podana przeze mnie liczba nie jest dokładna. Kto wie…tyle by było liczenia że nawet kalkulator nie dałby rady… Na koniec, ciekawe ile trzeba mieć kasy aby kupić te wszystkie gry:
➡ PC, wszystkie gatunki – 7433 tytuły
➡ PS2, wszystkie gatunki – 2551 tytuły
➡ PS3 – 213 tytułów, większość zapowiedzianych
➡ PSP – 625 tytułów (nawet nieźle)
➡ Xbox – 1158 tytułów
➡ Xbox 360 – 361 tytułów (spoko, to dopiero początek)
➡ GameCube – 692 tytuły
➡ DS – 676 tytułów (trochę dziwne, patrz wyżej)
➡ Mobile – 2109 tytułów (wow, nieźle)
I jeśli podobnie jak ja będziecie szukać na tej stronie, wyświetla ona tytuły od najpopularniejszego i/lub najlepszego na daną platformę. Jak ktoś powiedział, rynek gier video rozwija się tak samo lub nawet szybciej niż rynek filmowy… Zobaczymy za kilka lat. A teraz natrafiłem na dwa cholernie śmieszne trailery przedstawiające Super Smash Bros. Brawl:

Nie no, to wygląda kurwa genialnie 😆 Ja nie mogę. Ciekawe co by było jakby Japończycy wraz z innymi nacjami wpakowali wszystkie postacie ze wszystkich gier video (obecnej jak i next-genowej generacji) i stworzyli turniej Ultimate Showdown. Masakra niezła… Taki CJ z ziomalami kontra Dante a z boku jeszcze wpada Master Chief z SMG. Holy shit man… Armageddon na całego… Może na PS5 lub Xbox 2048 wyjdzie 😛

Jedna odpowiedź to “Uczta dla graczy…”

  1. Nice post. I was checking continuously this blog and I’m impressed! Very useful info specifically the last part 🙂 I care for such info much. I was seeking this particular information for a very long time. Thank you and best of luck.

Dodaj komentarz