World Hydepark

O wszystkim i o niczym… Wolna Amerykanka

Tymczasowy R.I.P

Posted by mrcollector w dniu Kwiecień 10, 2007

Wreszcie stało się. Co prawda wrócę do was, a raczej do tej małej grupki zapalonych fanów😛 mojego bloga po pewnym czasie. Powodów jest kilka – od dłuższego czasu nic tu nie pisałem. O niczym, żadnej muzy, filmów a największym powodzeniem cieszy się wpis Counter Strike Hardcore [a właściwie cieszył się]. Przerzucam się bardziej na Gamespot’a, gdzie oczywiście możecie mnie odwiedzić pod ten adres. Nie wiem czemu ale tam jakoś fajniej mi się pisze i oczywiście szlifuje angielski co dla mojej przyszłości może być cholernie ważne. Drugim powodem są nadchodzące egzaminy gimnazjalne…Nie ma bata, trzeba się kuć. I po trzecie – absolutny brak materiałów. No to tyle. To do zobaczenia za jakiś [mam nadzieję długi😛 ] czas.

Jedna odpowiedź to “Tymczasowy R.I.P”

  1. bestseller said

    I think this is one of the most vital info for me.
    And i’m glad reading your article. But wanna remark on few general things, The site style is wonderful, the articles is really excellent : D. Good job, cheers

Skomentuj

 
