World Hydepark

O wszystkim i o niczym… Wolna Amerykanka

Archive for 21 stycznia, 2007

Niedziela…

Posted by mrcollector w dniu 21 stycznia, 2007

Ach, przygotowuje cholernie długi wpis. Zmęczony już jestem, w kościele byłem itp. Normalnie, dzień jak co dzień. W TVN24 zobaczyłem jak ten czeski skoczek przywalił, współczuję… Mam nadzieję, że z tego wyjdzie. Jutro chyba czeka mnie egzamin próbny. Żyć nie umierać. W przygotowaniu jeszcze dwa inne wpisy. Tak mało czasu. Pizę bez ładu i składu…chaos totalny. Wczoraj, bal gimnazjalny, się wyszalałem, wytańczyłem i ogólnie zajebiście było. Nie żałuję, że poszedłem. Ale nogi to po prostu cholernie bolały, lecz po basenie trochę przeszło. Obecnie niska liczba gier na kompie, stan wkrótce się zmieni. Muszę wymienić czytnik DVD, nie mogę nagrać danych (zdjęcia konkretnie) na płytę (ofkoz nieuszkodzona). Obecnie słucham na Vivi’e jakiś teledysk, popijam kolę i piszę 😛 Całe szczęście, że już za tydzień mam ferię… Niestety, wcześniej czeka egzamin próbny… Powinno być dobrze. Przynajmniej taka ma nadzieja 😆

Posted in Real Life | Leave a Comment »