World Hydepark

O wszystkim i o niczym… Wolna Amerykanka

Shitty boring…

Posted by mrcollector w dniu Kwiecień 6, 2007

Co ja moge powiedzieć. Nie odzywałem się przez dobrych kilka dni. Może mniej. Ale nie miałem absolutnie o czym pisać. Nie chce mi się komentować niczego, ani naszych polityków, gier, dosłownie niczego👿 Totalna nuda i jedno wielkie gówno. Odzywam się w innych miejscach ale akurat tu nie. Wiecie, mam mnóstwo forów na jakich jestem zarejestrowany, jakieś serwisy. Człowieka ma cholernie mało czasu żeby coś napisać, a żeby z sensem😛 Rany… Żadnych gier nowych nie mam. Calutki zapał aby cokolwiek powiedzieć opadł. Chaos, pustka, a masakra!👿 Teraz jakby zaistniałem w świecie Gamespot’u. Dałem kilka wpisów do swojego tamtejszego blogu [głównie o grach], już 30 postów. Nawet nieźle mi idzie. Tak więc ten taki krótki wpis aby przypomnieć niektórym że nadal żyje😛

Jedna odpowiedź to “Shitty boring…”

  1. Crystle said

    One of the best things about being a Master Herbalist is
    in helping my family stay healthy. When purchasing
    raw garlic, choose plump, firm, white bulbs with the papery skin still intact on the bulb.
    Whole cooked garlic cloves are quite mild, with a nutty flavor.

Skomentuj

 
