World Hydepark

O wszystkim i o niczym… Wolna Amerykanka

Wystartował TNV24 w Internecie

Posted by mrcollector w dniu 20 marca, 2007

Jakże to wiekopomne wydarzenie które odbyło się wczoraj o ile mnie pamięć nie myli [Aidhajmer młodych 😛 ]. W TV od tego huczeli. A sam serwis jak widziałem wczoraj a postanowiłem go opisać dzisiaj jest bardzo profesjonalny, z ładną szatą graficzną. Daje nam możliwość obejrzenie materiałów, które normalnie występują w TVN24 w telewizji, jak chociażby wczorajsze Szkło kontaktowe. Samą stronę TVN24.pl macie pod tym adresem. Nie wiem czy jest lepsza od innych serwisów informacyjnych ale cholernie popularnym. Ja już zacząłem z niego korzystać. Naprawdę warto…w każdej wiadomości oprócz tekstu mamy materiał filmowy. Zazwyczaj nie przekraczający 2 minut, ale zawsze coś. Obraz lepiej przemawia niż tekst. Chociażby informacja o Syberyjskiej kopalni gdzie nadal trwa akcja ratunkowa. Ponieważ serwis łączy się niejako z ramówką TVN24 oprócz informacji mamy całą masę innych rzeczy jak obrazu świata, wspomniane już przeze mnie Szkło kontaktowe a także odnośniki do blogów dziennikarzy TVN jak chociażby Grzegorza Miecugowa, autora bardzo popularnego programu satyrycznego. I teraz nie ma się o co martwić…Nawet jak Paranoja i Schizofremia zablokują TVN24 to zawsze pozostaje Internet, gdzie coraz więcej ludzi ma do niego dostęp.

Dodaj komentarz