World Hydepark

O wszystkim i o niczym… Wolna Amerykanka

Zemszczę się!

Posted by mrcollector w dniu 25 marca, 2007

Sukinsyny…Tak mnie potraktować? Zawiesić…nie, WYRZUCIĆ mnie z partii?! 👿 Ja, Józek Oleksy, zasłużony działacz SLD, pozetpeereowski gość, znany wśród postkomuny. Ta zniewaga krwi wymaga! Kurwa, wy myślicie że te moje taśmy to wszystko na co mnie stać i co ukrywa lewica? Buehehehe! O wy małowierni. Kiedy z wami skończę to już te pokolenie nie będzie o was pamiętać…Będziecie takim wstydem dla Polski, że przy was PiS się chowa! Olejniczak, ty zakichany narcyzie…Kwaśniewski…wasze dni są policzone. Jestem w posiadaniu takich informacji że proszę siadać. A co wy kurwa myślicie, że ja na rzeź jak baranek potulnie pójdę? Banda idiotów! Moja rozmowa z Gudzowatym posiada tylko część informacji jakie zgromadziłem przez te wszystkie lata. Moje akta są grubsze niż w teczki SB w IPN! Przy mnie Antek Oszołom może się schować…Powiem więcej – on się ode mnie może uczyć! Ja, powiadam wam: kiedyś jeszcze o mnie usłyszycie. A zrobię wam kurwa takie wejście smoka że kurwa nikt nie ocaleje! I wtedy będę jak brzytwa. Jeszcze raz mówię: liczcie swoje dni panowie Kwaśniewski, Olejniczak, Kalisz i inni. Kara was dosięgnie…że jak wam przypierdolę to polecicie aż na Syberię. Ale muszę oszczędzać siły. Zbierać akta, kwity, na każdego mieć haka, nikt nie może ocaleć! Odświeżę stare znajomości…
– Halo, Wania? Tu Olin, mam do ciebie jedną sprawę… 😛

Dodaj komentarz