World Hydepark

O wszystkim i o niczym… Wolna Amerykanka

Archive for Kwiecień 10th, 2007

Tymczasowy R.I.P

Posted by mrcollector w dniu Kwiecień 10, 2007

Wreszcie stało się. Co prawda wrócę do was, a raczej do tej małej grupki zapalonych fanów 😛 mojego bloga po pewnym czasie. Powodów jest kilka – od dłuższego czasu nic tu nie pisałem. O niczym, żadnej muzy, filmów a największym powodzeniem cieszy się wpis Counter Strike Hardcore [a właściwie cieszył się]. Przerzucam się bardziej na Gamespot’a, gdzie oczywiście możecie mnie odwiedzić pod ten adres. Nie wiem czemu ale tam jakoś fajniej mi się pisze i oczywiście szlifuje angielski co dla mojej przyszłości może być cholernie ważne. Drugim powodem są nadchodzące egzaminy gimnazjalne…Nie ma bata, trzeba się kuć. I po trzecie – absolutny brak materiałów. No to tyle. To do zobaczenia za jakiś [mam nadzieję długi 😛 ] czas.

Posted in Real Life | 1 Comment »