World Hydepark

O wszystkim i o niczym… Wolna Amerykanka

Archive for Kwiecień 6th, 2007

Shitty boring…

Posted by mrcollector w dniu Kwiecień 6, 2007

Co ja moge powiedzieć. Nie odzywałem się przez dobrych kilka dni. Może mniej. Ale nie miałem absolutnie o czym pisać. Nie chce mi się komentować niczego, ani naszych polityków, gier, dosłownie niczego 👿 Totalna nuda i jedno wielkie gówno. Odzywam się w innych miejscach ale akurat tu nie. Wiecie, mam mnóstwo forów na jakich jestem zarejestrowany, jakieś serwisy. Człowieka ma cholernie mało czasu żeby coś napisać, a żeby z sensem 😛 Rany… Żadnych gier nowych nie mam. Calutki zapał aby cokolwiek powiedzieć opadł. Chaos, pustka, a masakra! 👿 Teraz jakby zaistniałem w świecie Gamespot’u. Dałem kilka wpisów do swojego tamtejszego blogu [głównie o grach], już 30 postów. Nawet nieźle mi idzie. Tak więc ten taki krótki wpis aby przypomnieć niektórym że nadal żyje 😛

Posted in Real Life | 1 Comment »