World Hydepark

O wszystkim i o niczym… Wolna Amerykanka

Archive for Kwiecień 3rd, 2007

Tylko jeden dzień…

Posted by mrcollector w dniu Kwiecień 3, 2007

I mamy święta. A wtedy laba na całego. Kilka dni opierdalania się. Ale niestety nie dla mnie. W czwartek i piatek owszem, kumpel u mnie bęzie to se pogramy 😛 w gry i ogólnie ponapierdalamy w necie. Tyle że jak skończą się święta – 10 dni do egzaminu zostanie i wtedy będzie na maksa chujowo. Postaram się to jakoś przetrwać. Życie nadal płynie normalnie, chociaż w niedzielę miało przebieg bardzo smutny [*]. Ale trzeba żyć dalej. Jeśli chodzi o inne newsy to druga rocznica śmierci JPII. Oczywiście jakieś dyskusje, dywagacje, TVN24 był wyłączony 😉 Samego papieża Polaka czczę jak najbardziej, jest już dla mnie święty. Ale różnego rodzaju świeczki i łańcuszki na GG możecie sobie wszyscy hipokryci wsadzić głęboko w dupę. Musiałem coś napisać… 😛 Z innych newsów – zaistniałem na Gamespocie, uaktywniłem się, do tej pory 15 postów, 11 level oraz jeden kumpel a także trzy wpisy w tamtym blogu [cholera, po angielsku muszę pisać]. See you next time…

Posted in Real Life | 5 Komentarzy »