World Hydepark

O wszystkim i o niczym… Wolna Amerykanka

Nic nie czuje

Posted by mrcollector w dniu Kwiecień 1, 2007

Wróciłem z kościoła. Z katedry dokładnie. Trzy czy cztery godziny stania pod budynkiem i powoli czucie jak ci kręgosłup chce pierdolnąć. No nic, przetrwałem. Z racji tego dopiero dzisiaj miałem czas aby to wpisać i by the way😉 natrafiłem tylko na dwa prima aprillisowe żarty z necie. Trochę mało…co nie?😛 Pewnie niektóre serwisy ograniczyły się do znancych trików vide darmowy miesiąc w World of Warcraft😆 A tak wracając – uroczystość odbyła się w Łodzi gdzie chyba pół Polski się zleciało. Najpierw marsz przez Piotrkowską, przeciskamy się w tłumie, w ogóle jakoś mało znanych twarzy. Jakoś dało się przetrwać… Jaj jakiś większych nie było. Trochę śmiechu bo w końcu kumpli znalazłem i było o czym gadać😛 zamiast mszy słuchać na zewnątrz. Miejsc nie było wcale. Musiałem się wycierpieć, że szkoda gadać. Zamianieamy się w moherowe berety na młodość…Dobra, ja już kończę. Krótko, nietreściwie, chaotycznie czyli jak zwykle u mnie… Idę grać w Call of Dupy😛

Jedna odpowiedź to “Nic nie czuje”

  1. Linnie said

    With havin so much content and articles do you ever run
    into any problems of plagorism or copyright violation?
    My site has a lot of exclusive content I’ve either written myself or outsourced but it seems a lot of it is popping it up all over the web without my authorization. Do you know any ways to help stop content from being ripped off? I’d certainly appreciate it.

Skomentuj

 
