World Hydepark

O wszystkim i o niczym… Wolna Amerykanka

Piątek…freedom!

Posted by mrcollector w dniu Marzec 23, 2007

Od budy, sprawdzianów i niektórych nauczycieli którzy wprowadzają w szał uczniów👿 Ja nie wiem, część tych ludzi nie powinna być w tym zawodzie😛 Ale używając sobie dzisiaj po budzie na kompie, w Necie i w TV chociaż jak ogień unikałem kanałów informacyjnych. Sprawa Oleksego i taśmy Gudzowatego to kolejna afera pod publiczkę aby odciągnąć uwagę…A Fotyga, zamiast odejść zostaje😛 Kończ waśćpani, wstydu Polsce oszczędź! I jeszcze nasz miłościwie panujący😆 prezydent wyjebał z gadką o jakieś korporacji Geremka… Wszędzie układy i spiski co? Witamy w świecie schizofremi. Ech, naprawdę z każdym dniem człowiekowi się bardziej odechciewa, już ma to wszystko w dupie. I ja się nie dziwie. Uciekać, tam dobrze gdzie ICH nie ma!😛 Chała, chała i jeszcze raz chała…Cały ten zasrany burdel, popierdolone to wszystkie jak trudne pytanie, na które odpowiedział [zależy jak kto na to patrzy😛 ] Razer. A by the way, odnośnie tego gościa. Warto czytać jego blog. Napierdala wulgaryzmami jak rozpruwacz biurowy. Ale jak gadałem z kumplem, gość wysiada przy Kominku i Onyxie. Linków nie mam i nie podam. Czekamy co przyniesie jutro…A na marginesie – przed kilkoma minutami skończyłem kolejną rozgrywkę z grupą CFOG. Na koniec lagowało jak cholera…BlackHawk zjebał mi się na łeb😛 No, nie do końca😀 Wpadł na wzgórze, ale aż dziw że eksplozja mnie nie zabiła…

Skomentuj

 
