World Hydepark

O wszystkim i o niczym… Wolna Amerykanka

Moja skromna galeria

Posted by mrcollector w dniu Marzec 17, 2007

Każdy ma jakieś zboczenia😛 Moim jest robienie cholernej ilości wszelkiej maści zdjęć [ale na razie tylko z gier]. Muszę powiedzieć, że program FRAPS bardzo w tym pomaga. Takie wariactwo natknęło mnie chyba ze dwa lata temu, a dzisiaj mam dużą galerię. Nie starczy na żadne ftp😉 Ech, a przy okazji ożywają wspomnienia jak to grałem np. w R6: Black Thorn albo w Battlefield’a 1942. Tego już się prawie nie pamięta a tu proszę. Jak patrzę na płyty to prawie ze wzruszeniem😥 No może nie aż tak bardzo, ale rodzaj pewnego sentymentu pozostał. Obecnie aż tak dużo screenów nie robię. Płytowo zajmują mi na razie dwie płyty DVD [po 4,9 GB każda (sic!)] oraz na razie na kompie ze względu na stałą awarię nagrywarki i mała ilość zdjęć, znaczy się wagowo😀 – około 600 MB. Chyba robi wrażenie, prawda?😉 A jeżeli chcecie dane liczbowe, proszę bardzo tyle, że będą niedokładne ponieważ płyta cholernie muli i cała operacja potrwała by znacznie dłużej. Obstawiam, że w tych dówch DVD jest od 4000 do 8000 zdjęć. Natomiast na samym kompie mam…o cholera…sam sprawdziłem…równo 5864 zdjęcia z samej gry. Łącznie daje mi to ponad 11 tyś. Nice…😛

Skomentuj

 
