World Hydepark

O wszystkim i o niczym… Wolna Amerykanka

Co się będzie działo?

Posted by mrcollector w dniu Marzec 12, 2007

Przyszłość…nikt jej nie zna, nikt nie powie jaka jest. Ja mam takie szczęście, że żyję w XXI w. a akurat teraz mogą uruchomić się wielkie procesy naturalne, które w ostateczności rozwalą Ziemię i ludzi w drobny mak. Może jakaś gigantyczna fala tsunami albo epoka lodowcowa. W dodatku teraz na świecie coraz trudniej utrzymać pokój. Ciągle lokalne konflikty, wojny domowe. Bliski Wschód to istna bomba. Normalnie człowiek żyje w strachu. W dodatku w najlepsze trwa era atomowa, a klub ciągle się powiększa. Zresztą pisałem o tym chyba ze dwa miesiące temu. Wojna i wyniszczenie poprzez atom to tylko jedno z wielu zagrożeń. Gorsze to jak wyżej wspomniane żywioły a także surowce a raczej ich brak. Tak za 50 lat nie będzie z czego mieć elektryczności, i tych innych rzeczy. Chyba że zaczniemy używać odnawialnych źródeł energii. Sobie zadaję pytanie: jaka do cholery będzie moja przyszłość? Jak będzie za 30-40 lat? Co się będzie działo? I czy w ogóle będę jeszcze tu pisał? Btw. pokaźne archiwum by się znalazło😉 I tak totalnie na marginesie…zaczytuję się w Wołoszańskim. Genialnie pisze książki, zawiłe intrygi, warto kupić. Przeczytałem już Twierdzę Szyfrów, obecnie zabrałem się za Operację Talos [hmm…100 stron w jeden dzień, nice😛 ].

Skomentuj

 
