World Hydepark

O wszystkim i o niczym… Wolna Amerykanka

Beautiful day…

Posted by mrcollector w dniu Marzec 12, 2007

It’s so beautful day… Tak, wiosna zawitała na dobre. Dzisiaj w budzie nie musiałem być bo rekolekcje. Nawet nie za długo. Ksiądz spoko. A pogoda, cudowna. Aż chce się wyjść na dwór. Więc zapierdalać😛 U mnie nuda. Życie płynie powoli i spokojnie. Żadnych akcji znanych z Reality TV i tym podobne. Okolica cicha i ładna. Mieszkam w mieście, ale bardziej na obrzeżach, prawie że wieś. Szambo zamiast kanalizacji. W telewizji jak przyszedłem też żadnych głośnych spraw, aż do chyba teraz. Czerwonym paskiem leci na TVN24, że Bagińska odeszła z fotela prezesa TK. Ja się sprawą zbytnio nie interesuję, więc nie wiem o co biega. Serialu afery rozporkowej ciąg dalszy. Sama sprawa jest chyba rzeczywiście naciągana, teraz Aneta K. w odwrocie, oskarżana. Rzygam i sram na tą sprawę…człowiek nie może się wnerwiać na rzeczy na które nie ma wpływu. Przecież wiadomo, można poprawić sobie humor Muppet Sejmem który w życiu mi się nie znajdzie. Do pooglądania na nudę [która jest obecna u mnie] oczywiście YouTube albo tylko humor MetaCafe. Chociaż na tym drugim bardzo rzadko zaglądam, prędzej swego czasu dla mnie genialny był eBaum’s World. A dla posłuchania [chociaż w formie teledysków, ale zawsze😉 ] dwie piosenki, które ABSOLUTNIE nigdy mi się nie znudzą to Limb Bizkit Breaking Stuff oraz Vicarious by Toll [genialne]. Dzień jest jeszcze młody…Coś się szukuje😉 ?

Skomentuj

 
