World Hydepark

O wszystkim i o niczym… Wolna Amerykanka

Rodzina Giertycha…

Posted by mrcollector w dniu Marzec 9, 2007

Cóż, mnie to nie dziwi😛 Jak parę dni temu poczytałem sobie w „Nezwiłku” co wyprawiał dziad Giertycha to aż ciarki przechodziło. Przy nim Romuś to liberał. A tamten? Wiązał przyszłość Polski z ZSRR podczas I wojny światowej, regularnie oskarżał Piłsudskiego, snuł jakieś ogromne teorie spiskowe które były gówno warte. A jego potomstwo, jakie jest, każdy Polak widzi. A to o ‚nikim’ to jest konkretnie o pani Giertychowej z ust pani z lewej czyli posłanki Senyszyn. A sprawa jak wiadomo wokół rozpalonej kwestii aborcji i prawa do życia aby ciemnego ludu odwrócić uwagę od spraw naprawdę ważnych. Calutki artykuł zamieszczam pod tym adresem. Jako że nie chciało mi się szukać jakiś smakowitych kawałków daję w całości. Jak powiedziało Pitera z PO rodzina G. żyje jakby w manii wielkości, no może nie do końca, ale chodziło o przecenianie swojej pozycji na forum politycznym. Ja tylko czekam aż w końcu Giertych odejdzie z MEN i oby moje dzieci nie dożyły mundurków…

Skomentuj

 
