World Hydepark

O wszystkim i o niczym… Wolna Amerykanka

Po prostu masakra…

Posted by mrcollector w dniu Marzec 9, 2007

Dzisiejszy dzień krótki ale treściwy. Nawet za bardzo. Jak nigdy w życiu mózg mam przepalony na wznak. Dwie prace klasowe, z czego jedna to na temat II wojny światowej [w cholerę dat!]. I jakaś kartkówka. Nie ma to jak zakończyć piątek porządnym wysiłkiem umysłowym😛 . Mało pisałem, ba! Nawet nic😛 A w tym czasie aż tak dużo jednak się nie wydarzyło. Żadnych jakiś poważniejszych afer, tylko obrona, stwierdzenie kaczek że walka z układem [jeżeli istnieje, zresztą ciekawie skomentował to Brocha na swoim blogu], jakoś żadnych agentów, teczek, spokój. Aż miło. Tylko wczoraj jak mnie łeb napierdalał to myślałem, że wykituję. Ciśnieniowcem jestem niestety i zmiany tegoż źle na mnie działają. Wracając do spraw życia codziennego…Za tydzień, również w tym samym dniu będę miał przesrane jak grzesznik na Sądzie Ostatecznym. Ci nauczyciele to chyba powariowali z klasówkami…😛 I na Wirtualnej Polsce jak patrze [nawet wczoraj na TVN było] Rydzyk rozczarowany władzami. Olaboga…świat się kończy?! I jeszcze pomyśleć, że zostało tylko 1300 dni prezydentury Kaczyńskiego i poronionego projektu IV eRPe. Jakoś bez sensu, ale rozsądek na dzisiaj odstawiłem.

Skomentuj

 
