World Hydepark

O wszystkim i o niczym… Wolna Amerykanka

Od jutra masakra

Posted by mrcollector w dniu Marzec 4, 2007

Wcześniej pisałem, że może mi zabraknąć czasu na pisanie na tym blogu. Owszem, teraz tak jest. Od jutra przez cały tydzień będę miał przepieprzone jak grzesznik na Sądzie Ostatecznym. Klasówki, pytanie, kartkówki…i człowieku ty się tego naucz. Masakra… i to jeszcze w jakich ilościach dają. Więc teraz mówię na serio, że jak coś zupdejtuje to będzie cud. Z drugiej strony za bardzo nie mam tematów. Do polityki się nie zabieram bo to chłam, gówno i gruba warstwa mułu. A gry… wróciłem do Obliviona i ciuram w Gildii Wojowników, ale nic poza tym… Może za jakiś miesiąc nowy tytuł wpadnie mi w ręce, chociaż by Halo – Combat Evolved. Lub dodatek Knights of the Nine do Obka bo mi się za bardzo nie chce robić tych podstawowych questów lub ściągać dużych pluginów. Moje odkrycie tygodnia – Muppet Sejm i geniusz MacDac’a. Koleś wymiata. A i jeszcze jedno… Piractwo jest ogromne w Polsce. Jak patrze na te strony warezowe…ludzie…tam średnio jest o 300 więcej ludzi niż chociażby na forum CD-Action, najpopularniejszego magazynu w Polsce, chociaż na chwilę obecną jest jakaś awaria. I ludzie…comment, comment😉

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: