World Hydepark

O wszystkim i o niczym… Wolna Amerykanka

Brak aktywności…Poniedziałek…

Posted by mrcollector w dniu Luty 19, 2007

Dla tych co odwiedzają tego bloga (a wielu nie jest😛 ) mała informacja, którą podałem ciut wcześniej. Brak czasu a tym samym wpisów i komentowania czegokolwiek. Może jeszcze dzisiaj uda się coś zmajstrować (shit…nowy Gaming Ring by się przydał, trzeba zrobić zakupy, albo…coś innego😉 Nawet teraz TVN24 nie włączyłem bo dopiero z budy przyszedłem i do chałupy zawitałem, a teraz piszę to właśnie. A…teraz włączyłem TV. I patrzę…minister Giertych o raporcie. Zjechał go Lepper, teraz trochę Giertych. Oj, coś maluccy i Oszołom nie mają posłuchu. A może LPR i Samabronia boją się, że mają byłych agentów WSI w swoich szeregach…Mimo że tych partii nie lubię stwierdzam, że raczej tak nie jest. Ta…Jakiś artykulik o Hellsing’u wysmażę, potem trza homerwork obębnić, może się pogra. A i jeszcze jedna sprawa… Operation Flashpoint nadal żyje! CFOG rulez! Wczoraj grałem z kilkoma osobami w sumie tylko w jedną całą misję, a jest nią Lamentation v.1 chociaż mogła się nazywać Mission Impossible. Skok HALO się nie udał i lądujemy nie tam gdzie trzeba a pół armii ruskich na nas wali. Czołgi, APC, masa piechoty…i jeszcze SpecNaz. Cudem dotarłem do domków gdzie też była piechota, a inni wyłazili na nas z lasu. A co, gonili nas po ciemku bez noktowizorów. Najlepsze jaja były właśnie w lesie gdzie obok mnie biegli czerwoni piechurzy, a ja ich po cichu ich likwidowałem. Chociaż, kilka razy gorąco było… Oddział się zgrupował, ruszyliśmy do innych celów. Stacja benzynowa a pod nią, na plaży ze dwa oddziały. Jakoś żeśmy ich zlikwidowali. Dalej trochę ciszej, próba rozwalenia BMP przez zemnie (nieudana) i tak zginąłem. Drugi żołnierz naszego oddziału [Algrab] również podłożył ładunek wybuchowy, tym razem przeczołgał się na bezpieczną odległość i zdetonował… Dwóch ocalałych spierdoliło do łodzi [RTB – Return to Base] i koniec misji… Była fajnie.

Skomentuj

 
