World Hydepark

O wszystkim i o niczym… Wolna Amerykanka

Anna F. czyli jak…

Posted by mrcollector w dniu Luty 7, 2007

…totalna idiotka rządzi w MSZ i psuje nasz wizerunek na świecie. Za cholerę nie wiem po co bracia ją trzymają w swoim rządzie. Ta baba bije na głowę prof. Leppera oraz ministra edukacji. Jej wpadek nie mogę policzyć nawet na palcach wszystkich kończyn. A to pomylenie flag państw Czech z Rosją, a to wycieknięcie tajnej notatki… Po prostu dramat. I nic nie zachodzi na to że ona odejdzie. A czemu? Oto powód. Życzę miłej zabawy…

Do prawie pustej kwatery Potworów i Spółki a.k.a Paranoi i Schizofremi późnym wieczorem pofatygowała się Anna aby przybyć na zaproszenie Bonzo Kurduplo. Pewnym krokiem wchodzi do gabinetu gdzie wśród ciemności siedzi Bonzo.
– Siadaj Anna. – Szef wydawał się bardzo spokojny.
– Co jest Szefie? Jakiś problem? – oczekując na odpowiedź, a wiedząc że ona nie nastąpi szybko wyjęła Luksusa i pociągnęła solidny łyk. – Szef chce?
– Co…A weź mi z tym spie…kobieto… – Szef z lekka się zdenerwował. – Anna, co ty mi robisz w tym MSZ?
– Tylko to co Szef karze. Według poleceń…
– Najwyraźniej po tym trunku ci się coś z pamięcią pomieszało.
– Oj Szef mógłby być trochę milszy, ze względu na naszą wspólną przeszłość…Wie Szef…
– Anna, na litość boską, nie kończ… – ale Szef wiedział że dokończy. Ona nigdy go nie słuchała.
– Stara miłość nie rdzewieje…
– Anna, to stare dzieje. – Szef trochę ochłonął.
– Oj, znowu takie stare. Po kilku głębszych mam drugą młodość.
– Wracając do tematu? Czy możesz aż tak do cholery nie psuć nam wizerunku? Wszystko spada na mnie. Ciemny lud mi łeb urwie.
– Oj nie urwie. Po prostu uważam że należy nam się więcej na świecie. Wiesz, że nie lubię Niemców…Moja rodzina z ich strony dla mnie nie istnieje.
– Ach tak, ty moja sieroto. Ale rób to dyskretniej. Dla niektórych jesteś najgorszym ministrem…
– Oni nie rozumieją mojego bólu… Ale ty Szefie rozumiesz…
– Ależ oczywiście. Lecz teraz jedź do MSZ i rób dalej swoje.

Cholera, nie wyszło do końca jak chciałem, ale pieprzyć to😛

Skomentuj

 
