World Hydepark

O wszystkim i o niczym… Wolna Amerykanka

Kolejny dzień

Posted by mrcollector w dniu Luty 6, 2007

Trochę się nie odzywałem. Zmienię ten fakt tu i teraz. Za bardzo o czym pisać nie miałem, o niczym nie było. Żadnych jakiś specjalnych wiadomości. No może, że Sikorski odszedł z MON’u ponieważ przegrał ze specem od likwidacji WSI który już swój cel wykonał i mógłby wylecieć z rządu. I to jeszcze w takiej chwili kiedy my negocjujemy się z USA w sprawie tarczy antyrakietowej, która będzie miała daleko idące konsekwencje. O żadnych agentach i teczkach SB mi się nie obiło więc chyba dobry tydzień. A u mnie? Pogrywam sobie w Half-Life, tą legendarną grę, która na dzisiejsze kompy ma śmiesznie małe wymagania ale klimat i miodność nadal taka sama. Zaciąłem się w świecie Xen i na razie odpuszczam główny wątek…Za to niedługo dobiorę się do dodatków czyli Opposing Force oraz Blue Shift. Do tego czasu mam kilka zajebistych modów jak Resident Evil: Cold Blood czy They Hunger (prawdziwa poezja). Mnóstwo screenów się porobiło, kilkadziesiąt śmierci zobaczyło i próbowała się przeżyć Gordonem Freemanem w tym całym bajzlu w Black Mesa… Goodbye niedługo😉

Skomentuj

 
