World Hydepark

O wszystkim i o niczym… Wolna Amerykanka

Rzeźnia w Oblivionie…

Posted by mrcollector w dniu Styczeń 31, 2007

Cóż, na razie taki pomysł ale możliwy do realizacji. Z racji tego że świat jest duży, pełno miast, różnych miejsc itp. a w dodatku ważne postacie są nieśmiertelne. Chyba najpierw wykonam większość questów. Podobną masakrę chciałem urządzić w Morrowind’zie, lecz po którymś z kolei mieście padłem ofiarą silnego monstra. Tym razem w Oblivionie z kilkoma pluginami co dodadzą jeszcze NPC’ów rzeźnia szykuje się niezła. Oj…żniwo śmierci naprawdę przerośnie wszelkie oczekiwania. Główny wątek, gildię złodziei i zabójców dawno mam za sobą z a co za tym ponad 20 morderstw na swoim koncie. Z wyrżnięciem około 1000 NPC nie powinno być problemu😛 Ale jak powiedziałem zanim zacznę trzeba się przygotować. Jakieś potężne artefakty, mnóstwo mikstur i wypasione na maksa statystyki. Wszystkie umiejętności rozwinięte do końca. Największy problem będzie z wszędobylskimi strażnikami którzy będą uprzykrzać mi życie. Dobra, zaczynamy. Masakrę totalną postanowiłem zacząć w Leyawinn, najbardziej wysuniętym mieście na południe gdzie do centrum szybko wieści nie dochodzą. Działam szybko, bez zatrzymania, pieprzę wszystkie zasady. Włamuję się wszędzie i zawsze. Nic mnie nie powstrzyma. Zaczynam w zamku. No i się przelizyłem😛 Za dużo strażników, lecz masakra naprawdę była piękna. Rozerwałem jeszcze kilkunastu ludzi w Imperialnym Mieście lecz jak mówiłem zginąłem. Kto chce spróbować, ma pomysł na zabicie nudy w tą jebaną pogodę (teraz u mnie pada, mocno, deszcz). Może później gdzieś wrzucę screeny z rzezi na część Sithis, no takie zadanie dla Morcznego Bractwa, wyjebać wszystkich do piekła😆 Ciała pięknie latały w powietrzu po ataku elektrycznym, cięć mieczem i uderzeń młotem… Wielu poległo, krew lała się w wszędzie…

Skomentuj

 
