World Hydepark

O wszystkim i o niczym… Wolna Amerykanka

Skąd ta nazwa?

Posted by mrcollector w dniu Styczeń 29, 2007

Wpis krótki i treściwy. Jak widzicie moja nazwa blogu to World Hydepark. Czemu tak? Po prostu. Nie chciałem ograniczać się do jakies specjalnej grupy, zawodu, i tym podobne i tak dalej. Ja tu pisze o wszystkim dla wszystkich i prawie codziennie pierdole jakieś głupoty😛 Najwięcej wiadomo wpisów o grach bo to moje ulubione zajęcie a zarazem hobby. Potem trochę o polityce i zasranej sytuacji w naszym kraju, o świecie, muzyce, filmach, internetowych MMO (wpis w przygotowaniu) oraz całej masie innych rzeczy. Mam dojścia, źródła, dosłownie wszystko😉 OK ludzie. To tyle na dzisiaj. A, i jeszcze jedno – Operation Flashpoint żyje, wczoraj se zagrałem z CFOG’iem, było zajebiście. To jedyny powód który trzyma Flaszkę na moim dysku twardym.

Skomentuj

 
