World Hydepark

O wszystkim i o niczym… Wolna Amerykanka

Dzień jak co dzień…

Posted by mrcollector w dniu Grudzień 31, 2006

Jak zwykle miałem cholernie mało czasu do napisania czegokolwiek. Ale teraz trochę więcej więc korzystam póki mogę. Nie będzie żadnego podsumowania, życzeń na rok 2007 itp. Nie czuję się na siłach aby podsumowywać cokolwiek, było dobrze i tyle. Nic sobie nie życzę na przyszły rok. Marzenia się spełniają ale rzadko. Mam fajne, poukładane życie, czeka mnie teraz jedynie horror (dla mnie jedynie wiadomo jaki😛 )…równo za 2h 20:00, jeszcze sporo czasu do Sylwestra. Zagrywam się w Total Overdose, sprawdziłem w jeden dzień demo Faces of War oraz FEAR Extraction Point. Raczej na nudę nie narzekam chociaż zawsze mogło być lepiej. Gry to moje hobby, nie ukrywam tego ale nie jest to też mój nałóg. Przed końcem tego roku zacząłem projekt Paranoic Productions ale nic z tego nie wyszło. Brakło weny twórczej lecz zamiast tego opublikowałem dość duży tekst. Umownie to nazwałem Niedokończona opowieść. Już dalej nie chciało mi się tego ciągnąć. Ponownie brak chęci. To chyba będzie moje postanowienie – jak się za coś bierzesz to to skończ. A teraz trochę podsumowuje ale jednym zdaniem – polityka zaszła na dno, rynek gier rozrasta się w szalonym tempie, technologia śmiga jak błyskawica, życie toczy się dalej. Regularnie kupuję Newsweek’a oraz CD-Action. Zajebiste, pierwsza gazeta-tygodnik, drugie czasopismo-miesięcznik (komputerowe). Z CDA mam mnóstwo pełnych wersji, ofkoz legalnych. Opłaca się wydawać 14.99zł i mieć kilka godzin wyjęte z życiorysu. Na dobre zadomowiłem się w CFOG’u, profesjonalnej grupie graczy OFP którzy rozgrywają coop’y ale otatnio przenieśli się na Armed Assault. Być może już w styczniu będę miał ale szanse nie za duże. Przeczytałem recenzje i nie nastrajają mnie optymistycznie. Ale może będzie podobnie jak z Flashpointem, po wydaniu kilku patchy rzogrywka będzie przednia. Nigdy nie zapomnę tych ponad 200h spędzonych przy mojej grze numer jeden. Dowodu szukajcie na Xfire. A co tam na świecie…Nagła egzekucja Saddama Husajna. Jednak rząd Iracki sie nie patyczkował. Ale jakkolwiek by na to nie patrzyć zabijanie kogokolwiek nie służy budowaniu demokracji. Fakt, Saddam przyczynił się do śmierci wielu lecz jak mówią niektórzy komentatorzy fala zamachów wcale nie ustanie, wprost przeciwnie. Czy szykuje się wojna domowa na pełną skalę? Jaka będzie sytuacja na Bliskim Wchodzie? Czas pokaże. To jedne z najważniejszych pytań na 2007r. Oby to był rok pokoju… Dobra ludzie, może na koniec „Ameryki nie odkryłem” ale oto przedstawiam film Introduction opowiadający co się działo przed początkiem Grand Theft Auto: San Andreas.

I na koniec, moja gala najlepszych filmów które przez ten cały rok obejrzałem na różnych serwisach. Najpierw:

NAJLEPSZA KOMEDIA
+ poważna tematyka z przymrużeniem oka
+ zajebiste teksty (np. AAA!!! MOTHERLAND!!!)
+ dobra stylistyka, miłe dla oka

NAJLEPSZY FILM
+ genialna muzyka
+ montaż
+ jednym słowem WSZYTKO!!!

Skomentuj

 
