World Hydepark

O wszystkim i o niczym… Wolna Amerykanka

Humor…

Posted by mrcollector w dniu Grudzień 23, 2006

Jako że zbliżają się święta a nawet już są jest mi wesoło. Nie ma to jak dobry humor. Oto co wyszperałem, zdobyłem itp. Najpierw jedna z mp3 Huty’99. Stare ale jare…
Hendel Zawodowiec
Hendel…płatny zabójca. Bez litości zabijał matki, żony, teściowe i świenki morskie. 15 października o godzinie 3:15 obudził go dzwoniący telefon.
– Halo? Mam dla pana zadanie.
– Ta?
– Musi pan zabic mojego ojca. Płacę 2mln po wykonaniu roboty.
– Kim jest pana ojciec?
– Prezydentem.
– Bez głupich żartów baranie.
– No to elektrykiem.
– Jak się nazywa?
– Lech Wałęsa.
– Bez kitu?
– Tak. Pod pana wycieraczką jest jego adres. Niech pan przyjedzie jutro o 17. Musi pan go zabić.
To była najtrudniejsza robota Hendela, ale dla niego najważniejsza była sława. Następnego dnia późnym popołudniem znajdował się pod domem Lecha.
– Kto tam? Już otwieram. Dzieńdobry, w czym moge służyć?
– Niech pan zdejmie dywan. Nie chce go poplamić.
– A po co? Nie ma takiej sytuacji.
– Nie to nie.
– Eee…Moge byś ty mnie zabił… Powiem ci coś w tajemnicy. Jestem supermenem.
– A ja jestem Hendel i zawsze wykonuję robotę.
– Pierdolisz mi głupoty. Ała, złamałeś mi panzokcie. Jestem inwalidą.
– Dlaczego jeszcze żyjesz złamasie?
– Bo jestem kosmitą debilu. Miałem chronić prezydenta. On jest na naszej planecie od ponad 10 lat i nie może to wyjść na jaw. Lecimy na naszą planetę…
– To kto do mnie kurwa dzwonił?
– Sigma i Pi skurwysynu.

PRZEROBIONA WERSJA KUBUSIA PUCHATKA

Skomentuj

 
