World Hydepark

O wszystkim i o niczym… Wolna Amerykanka

Piątek… podsumowanie

Posted by mrcollector w dniu Listopad 24, 2006

Krótkie słowo wstępu. Jak ktoś mówił czy raczej śpiewał: „piątek, koniec tygodnia i początek”… Tja… Dla mnie to prawdziwy koniec tego cholernie ciężkiego, męczącego tygodnia. Dla mnie o tyle wnerwiającego, że ta beznadziejna buda mnie totalnie wyczerpała. Wypalony, skoszonony niczym trawa na wiosnę… ale nadal się trzymam. To taki pierwszy wpis o którym będzie mowa z wydarzeń z tego tygodnia. Zaczynając nie będę chyba oryginalny, zacznę od tragedii w górskiej kopalni „Halemba” gdzie w wyniku eksplozji metanu czy jak dzisiaj usłyszałem pyłu węglowego bodajże zginęło tragicznie 23 górników. Nie ujmuję nic rodzinom ofiar ani samym górnikom którzy w ten sposób zarabiają na chleb. Ba… nawet bym tam pojechał gdybym mógł aby zapalić znicz i oddać się modlitwie.

Halemba - lista zabitych lub zaginionych

Tylko wiecie co mnie najbardziej wnerwiło, tak samo jak Razera, Fraglesa i innych. Media okazały się zwykłymi hienami, padlinożercami, którzy żerują w sposób bezlitosny i bez uczuć…chociaż nie. Uczucie to oni umieli przekazywać tyle że w sposób tak obrzydliwy że z furią w oczach wyłączyłem TVN24, kanał który był dla mnie najlepszy pod kątem informacji. No do ciężkiej cholery, powiedzmy to sobie wprost – to było bardzo tragiczne wydarzernia, zginęli niewinni ludzie ale jak mnie ma kurwa mać nie do doprowadzać do szewskiej pasji ponowne dzielenie ludzi na równych i RÓWNIEJSZYCH. Tak samo było po tragedii w Zakopanym gdzie zawalił się dach hali targowej. I od razu, towarzystwo hien się rzuciło do świeżego mięska, od razu żałoba narodowa, od razu wielotysięczne rekopensaty i dożywotnie renty dla rodzin ofiar. Powtórka z rozgrywki… Ja nic rodzinom nie ujmuję, absolutnie, to im się chyba albo w niektórych sytuacjach należy, ale czemu inni ludzie też gdy zmarli śmiercią (pojedyńcze przypadki, a nie śmierć na raz kilkunastu osób) są pomijani, niezauważani… Bo to nie jest medialne i widowiskowe… Szczyt bezczelności. To może ja założmy aby „pojawić” się w mediach a przy okazji umrzeć tragicznie ale z złym świetle wypierdolę się w powietrze… razem z przykładowo setką niewinnych ludzi. To był by temat co nie dziennikarze. No dobra, może ostatni kawałek za mocno podkolyrozowałem ale prawda jest taka że liczy się oglądalność. Biznes is biznes, nawet śmierć is biznes… TVN24 pokazała absolutny brak profesjonalizmu w przekazywaniu wiadomości, lepszy był TVP. Rzetelne, proste informacje a nie gra pod publiczkę i wałkowanie tego samego tematu co doprowadziło mnie jak i inne osoby do obrzydzenia. Na koniec odnośnie tej informacji. Osoby które mają inne zdanie – jedźcie na mnie jak chcecie, mówcie co chcecie ale ja po prostu mam to w dupie, jestem za bardzo wkurwiony na obecną sytuację… Z innych rzeczy to jeszcze wspomnę krótkim zdaniem o śmierci byłego rosyjskiego szpiega który zmarł po tym jak go otruto czymś radioaktywnym, zanim jednak odszedł na tamten świat zapisał: Może ci się udać uciszenie jednego człowieka. Jednak okrzyki protestu z całego świata, będą dźwięczeć w pańskich uszach, panie Putin, przez resztę pańskiego życia. Oby Bóg wybaczył ci to, co zrobiłeś. Jeśli dobrze zrozumiałem ten były szpieg miał dostać informacje o zabójstwie Anny Politkowskiej. Ciekawe… może KGB w wersji FSB ożyła… To wtedy przepraszam będzie nieciekawie…

Skomentuj

 
